Skip to content Skip to footer

Dzikie biegi. dzikie zasady.

Startujesz z nami po raz pierwszy? A może jesteś dzikim wyjadaczem?
Niezależnie od Twojego doświadczenia, koniecznie zapoznaj się z zapisami dotyczącymi organizacji naszych biegów. 

Regulamin „FESTIWALU JUNIORA”
XII ”Bieg Szlakiem Małego Dzika” i X „Ekstremalny Junior”
22 – 23.08.2026 r.

⦁ CEL

– popularyzacja sportów wytrzymałościowych, marszów, rajdów w terenie krajobrazowym i naturalnym jako łatwo dostępne formy ruchu i rekreacji fizycznej
– popularyzacja współzawodnictwa sportowego, biegania rekreacyjnego oraz biegania przełajowego z przeszkodami
– zachęcanie do aktywnego spędzania wolnego czasu i prowadzenia zdrowego trybu życia
– promocja walorów przyrodniczych Puszczy Wkrzańskiej
– rozwój przełajowych imprez rekreacyjnych dla dzieci i młodzieży w Gminie Police, Powiecie Polickim oraz w woj. Zachodniopomorskim.

⦁ TERMIN, MIEJSCE I NAZWY
Zawody odbędzie się w dniach 22-23 sierpnia 2026 r. w miejscowości m. Police, woj. zachodniopomorskie
START oraz META wszystkich biegów: polana sportowa, ul. Piaskowa 99 za SP8 w Policach.
22.08.2026 r. – START godz. 10:35 – 11:20 biegi dzieci (Starty między kategoriami ok. 5-10 minut różnicy).
23.08.2026 r. – START godz. 10:00 – 10:45 biegi z przeszkodami dystans 600m i ok. 1km

⦁ TRASA

22.08.2026r. – XIII ”Bieg Szlakiem Małego Dzika” trasa przełajowa, starty dzieci:

MŁODZIKI – do 8 lat (ur. 2018r. – do 2021 r.) – mała pętla ok. 200 – 300m
JUNIORZY – 9 – 11 lat (ur. 2015 r. – do 2017 r.), duża pętla ok. 500m .
JUNIORZY STARSI – 12 – 15 lat (ur. 2014 r. – do 2011 r.) 2x duża pętla ok. 1km.

23.08.2026r. – XI Bieg ”Ekstremalnego JUNIORA” trasa z przeszkodami dystans

MŁODZIKI – 6 -10 lat (ur. 2016 – do 2020 r. ) ok. 600m
JUNIORZY – 11 – 15 lat ( ur. 2015 – do 2011 r.) ok. 1km.

Przeszkody: opony, błoto, ścianki, przeszkody wodne, liny, itd.

⦁ PROGRAM SZCZEGÓŁOWY

Otwarcie biura zawodów, hala sportowa za budynkiem SP8, ul Piaskowa 99 w Policach.

21.08.26r. (godz. 14:00 do 21:30)
22.08.26r. (godz. 8:30 do 11:30)
23.08.26r. ( godz. 8:00 do 11:00)

W dniu 22.08.2026 roku

Godz. 10.35 – Start Biegu Dzieci w XIII „Biegu Szlakiem Małego Dzika”

MŁODZIKI – 5 – 8 lat (ur. 2018r. – do 2021 r.) –
JUNIORZY – 9 – 11 lat (ur. 2015 r. – do 2017 r.),
JUNIORZY STARSI – 12 – 15 lat (ur. 2014 r. – do 2011 r.).
Godz. 12:30 – DEKORACJA

W dniu 23.08.2026 roku

Godz. 10.00 – Start XI „Ekstremalnego JUNIORA”

1 fala – 10-osobowa grupa; kolejne FALE startują odpowiednio co ok. 3-5 minut.
UWAGA: PRZYDZIAŁ DO FALI JEST WEDŁUG KOLEJKI W SEKTORACH I WIEKU (Fala 1,2,3,4,5 itd. – dzieci)

MŁODZIKI – 6 -10 lat (urodzone 2016r. –2020 r. ) ok. 600m
JUNIORZY – 11 – 14 lat ( ur. 2015 – 2012 r.) ok. 1km.
Godz. 12:30 – DEKORACJA

⦁ UCZESTNICTWO

W biegu mogą uczestniczyć zawodnicy, którzy:

– Dokonali elektronicznego zgłoszenia i opłat startowych za pomocą formularza umieszczonego na stronie www.dzikiweekend.pl w sekcji FESTIWAL JUNIORA (UWAGA: Zapisy do biegu NIE będą możliwe w dniach 21-23.08.2026 r. w biurze zawodów oraz w dniu startu.
– Dziecko zapisać można do dnia 03.08.2026 r. włącznie (bądź do wyczerpania miejsc) – osoby zapisane do tego czasu mają zapewniony medal na mecie.
– Obowiązkowe są podpis i zgoda opiekuna prawnego. Rejestrując dziecko oraz wyrażając zgodę na start w „Festiwalu Juniora” w dniach 22-23.08.2026r. wyrażana jest zgoda na wykonywanie zdjęć swoich dzieci, podopiecznych i umożliwienie wykorzystania ich do celów promocyjnych imprezy oraz jej przyszłych edycji. Zgoda dotyczy udzielenia zgody dla: Stowarzyszenia Klubu Biegowego „Dzik”, firmy Natury Dzika oraz sponsorów / partnerów wydarzenia.
–Dzieci, które ukończyły 6 rok życia do 23 sierpnia 2026 roku  mają możliwość rywalizacji w „Ekstremalnym Juniorze”. W biurze zawodów przy odbiorze pakietów należy obowiązkowo ukazać dokument tożsamości dziecka oraz opiekuna.
-Organizator zastrzega sobie prawo do umożliwienia zapisów w trakcie wydarzenia.

⦁ KATEGORIE

22.08.2026 r. XIII ”Bieg Szlakiem Małego Dzika”

STATUETKI I NAGRODY – OPEN Miejsca 1-3 Chłopcy i Dziewczynki MŁODZIKI

STATUETKI I NAGRODY – OPEN Miejsca 1-3 Chłopcy i Dziewczynki JUNIORZY

STATUETKI I NAGRODY – OPEN Miejsca 1-3 Chłopcy i Dziewczynki JUNIORZY STARSI

23.08.2026r. XI „Ekstremalny JUNIOR”

STATUETKI I NAGRODY – OPEN Miejsca 1-3 Chłopcy i Dziewczynki MŁODZIKI

STATUETKI I NAGRODY – OPEN Miejsca 1-3 Chłopcy i Dziewczynki JUNIORZY

⦁ NAGRODY

– Gwarantowane są medale pamiątkowe dla wszystkich zarejestrowanych i opłaconych do dnia 03.08.2026r. lub do wyczerpania miejsc (organizator zastrzega sobie prawo do zakończenia rejestracji w dogodnym dla niego terminie)

⦁ OPŁATY

22.08.2026r. – XIII „Bieg Szlakiem Małego Dzika”

– PIERWSZYCH 50 zawodników – opłata wynosi – 50 PLN

– OD 50 zawodników –  opłata wynosi – 60 PLN

Pakiet zawiera: (numer startowy, medal na mecie, coś słodkiego)

( UWAGA!!! od daty 04.08.25 r. – ORGANIZATOR NIE UMOŻLIWIA REJESTRACJI )

23.08.2026 r. – XI „Ekstremalny JUNIOR”.

– PIERWSZYCH 50 zawodników – opłata wynosi – 70 PLN

– OD 50 zawodników –  opłata wynosi – 85 PLN

Pakiet zawiera: (numer startowy, medal na mecie, posiłek regeneracyjny).

( UWAGA!!! od dnia 04.08.26 r. – ORGANIZATOR ZAMYKA REJESTRACJĘ DO BIEGÓW)

UWAGA — OPŁAT DOKONUJEMY PO UPRZEDNIEJ REJESTRACJI NA STRONIE www.dzikiweekend.pl – LINK Festiwal JUNIORA

⦁ BEZPIECZEŃSTWO I ZASADY ZACHOWANIA UCZESTNIKÓW

– Wszyscy zawodnicy muszą zostać zweryfikowani w biurze zawodów. Każdy z uczestników musi posiadać dokument tożsamości lub legitymację szkolną. Warunkiem udziału w biegach jest złożenie podpisu pod oświadczeniem o zdolności do uczestnictwa w biegach wydolnościowych i zgodę przez prawnego opiekuna. Organizator nie zapewnia uczestnikom ubezpieczenia na życie, zdrowotnego, odpowiedzialności cywilnej z tytułu choroby, wypadku, odniesienia obrażeń, śmierci, szkód, jakie mogą wystąpić w związku z uczestnictwem w/w biegach. Organizator nie ponosi z tego tytułu odpowiedzialności.
– Uczestnicy zawodów zobowiązani są do stosowania się do poleceń wydawanych przez organizatorów, służb porządkowych, sędziów Głównych i punktowych oraz służb medycznych.
– Zawodnicy biegną zgodnie z oznaczeniami na trasie oraz wskazaniami służby porządkowej, nie zbaczając z wyznaczonej trasy pod opieką opiekuna prawnego.
– Zawodnicy zobowiązani są do zachowania czystości zarówno na starcie, mecie jak i trasie biegu.
– Nieprzestrzeganie zasad bezpieczeństwa będzie skutkowało odebraniem numeru startowego oraz natychmiastową dyskwalifikacją zawodnika.

⦁ POSTANOWIENIA KOŃCOWE

– Zawody odbędą się bez względu na warunki atmosferyczne.

– Nie ma możliwości zwrotu opłat startowych po dniu 09.07.2026 roku (terminowy zwrot jest pomniejszony o usługi bankowe i manipulacyjne – 10%)

– Odbiór pakietów jest możliwy tylko osobiście przez opiekuna prawnego.
– Organizator zapewnia podstawowe zabezpieczenie medyczne imprezy, co nie zwalnia uczestników z odpowiedzialnego zachowania na trasie
– Nagrody i puchary nieodebrane do dnia 23.08.2026 roku do godz. 16:00 przekazane są na rzecz Organizatora Imprezy – cele statutowe.
– Organizator zapewnia miejsca parkingowe, możliwość skorzystania z szatni na terenie OSiR Police ul. Piaskowa 97 i Szkoły Podstawowej Nr 8 ul. Piaskowa 99. DEPOZYT znajduje się na polanie w każdym dniu startu.
– Organizator zastrzega sobie prawo do ostatecznej interpretacji postanowień niniejszego regulaminu oraz ewentualnych zmian.

Dyrektor Biegu podejmuje kluczowe decyzje końcowe oraz sporne.

Z poważaniem,

Organizatorzy

XVI FESTIWAL BIEGOWY DZIKI WEEKEND – POLICE

21-23.08.2026 r.

 

  1. ORGANIZATORZY i KONTAKT

– Wojciech Bobrowski – Dyrektor Festiwalu (e-mail: dzikiweekend@gmail.com)
– Izabela Bobrowska – Z-ca Dyrektora Festiwalu / Dyrektor Biura Zawodów
– Krzysztof Prociak – Kierownik Trasy
– Piotr Daroszewski – Kierownik Toru Przeszkód
– Maja Bobrowska – Z-ca Dyrektora Biura Zawodów
– Piotr Lewandowski – Księgowość i rezerwacje (e-mail: nocleg.dzikiweekend@gmail.com)
– Stowarzyszenie Klub Biegowy „Dzik”– Organizator (e-mail: kbdzik@gmail.com)
– Natura Dzika – Główny Organizator
– Gmina Police – Partner Główny Festiwalu
– Powiat Policki – Partner Główny Festiwalu

 

  1. CEL ZAWODÓW


– popularyzacja marszów i biegów w terenie krajobrazowym i naturalnym jako łatwo dostępnej formy ruchu i rekreacji fizycznej
– popularyzacja biegów i rajdów rekreacyjnych, biegów przełajowych oraz z przeszkodami,
– zachęcanie do aktywnego spędzania wolnego czasu i prowadzenia zdrowego trybu życia
– promocja walorów przyrodniczych Puszczy Wkrzańskiej
– rozwój przełajowych imprez rekreacyjnych w Policach oraz Powiecie Polickim
– popularyzacja aktywności w służbach mundurowych
KONTAKT :
e-mail: dzikiweekend@gmail.com
Strona: www.dzikiweekend.pl,

 

  1. TERMIN, MIEJSCE I NAZWY

 Festiwal Biegów odbędzie się w dniach 21-23 sierpnia 2026 r. w miejscowości Police, woj. zachodniopomorskie
START oraz META wszystkich biegów: polana sportowa, ul. Piaskowa 99 za budynkiem SP9 w Policach.

21.08.2026r. – START Biegu Głównego godz. 21:30 i Nordic Walking godz. 21:35 , XVI „Nocny Bieg Szlakiem Dzika” – bieg przełajowy nocą 5km (wymagane są od zawodników czołówki lub inne źródło oświetlenia)
22.08.2026r. – START Biegu Głównego o godz. 12:00, XVI „Bieg Szlakiem Dzika” bieg przełajowy dys. 10km.
23.08.2026r. – START Biegu Głównego od godz. 11:10 – 13:45, XII „Ekstremalny Dzikobieg” trasa z przeszkodami na dystansie 7,5km i towarzysząca XII edycja ”Mistrzostw Polski Służb Mundurowych” w biegu ekstremalnym na 7,5 kilometra.

 

  1. TRASA ORAZ KARY NA TRASIE

21.08.26r. – XVI „ Nocny Bieg Szlakiem Dzika” (jedna pętla 5km w warunkach nocnych).
Urozmaicona trasa leśna: udeptane ścieżki, długie podbiegi i zbiegi, wąwozy, doliny, rowki z małą ilością wody, liście, szuter, błoto, piasek.
Dystans: 5 km NOC: głównie przez las – (wymagane od zawodników czołówki lub inny źródło oświetlenia) – ( LIMIT pokonania trasy to 1h 25′ dla każdego uczestnika – 17 minut na każdy 1 km)


22.08.26r. – XVI „Bieg Szlakiem Dzika”
Dystans: 10 km – dwukrotne okrążenie pętli 5 km (LIMIT pokonania trasy to 3h dla każdego uczestnika – 18 minut na każdy 1 km)
Urozmaicona trasa leśna: udeptane ścieżki, długie podbiegi i zbiegi, wąwozy, doliny, rowki z małą ilością wody, liście, szuter, błoto, piasek.


23.08.2026r. – XII „Ekstremalny Dzikobieg” dystans: 7,5 km (LIMIT Czasowy 2h45′ dla uczestnika – to 22 minuty na każdy 1 km)
Przeszkody: rowy, tunele, ściany 2,5m; 3,5m, liny, glina, podbiegi błotne, opony, runda górska z kłodą, druty, woda, błoto, błotne ściany, wąwozy strome, bagna z przeprawą linową, drabiny, ściany ruchome i wiele niespodzianek.

⦁ – KARA (1) DOLICZONY CZAS KARNY 10 MIN. (za celowe zejście z linii trasy oraz nie wykonanie polecenia zamiennego (KARY) w całości przez sędziego)
⦁ – KARA (2) DYSKWALIFIKACJA (ZNACZNE, CELOWE SKRÓCENIE TRASY LUB NIEWYKONANIE CAŁKOWITYCH KAR DYSKWALIFIKUJE ZAWODNIKA AUTOMATYCZNIE – W TYM PRZYPADKU KARA NR 1 NIE JEST BRANA POD UWAGĘ)\

 

  1. PROGRAM SZCZEGÓŁOWY

BIURO ZAWODÓW (ul. Piaskowa 99 – HALA Sportowa w SP 8 – WEJŚCIE OD STRONY POLANY za budynkiem szkoły) czynne w dniach:

21.08.26r. (godz. 14:00 do 21:30)
22.08.26r. (godz. 8:30 do 11:30)
23.08.26r. ( godz. 8:00 do 11:00)


21.08.2026r. – XVI „Nocny Bieg Szlakiem Dzika”, bieg przełajowy nocą na dystansie 5km

21.30 Start Główny Biegu
21:35 Start Nordic Walking – STARTY na polanie, ul. Piaskowa 99 za SP 8,
21:40 – zamknięcie startu biegu nocnego
22:45 – dekoracje zwycięzców biegu nocnego
22:55 – zamknięcie biegu nocnego


22.08.2026r. – XVI „Bieg Szlakiem Dzika” bieg przełajowy na dystansie 10km

11:00 – Pokaz sprzętu Wojskowego, Policyjnego, Straży Policyjnej i mały strażacki tor biegowy
11:05 – możliwość odpłatnego pozostawienia dzieci w strefie zabaw na czas startu.
12.00 – Start Główny
12:05 – zamknięcie startu biegu dziennego
14:59 – zamknięcie trasy drugiego dnia festiwalu
14:30 – dekoracje zwycięzców biegu
15:50 – zamknięcie biegu


23.08.2026r. – XII „Ekstremalny Dzikobieg”, XII „Mistrzostwa Polski Służb Mundurowych” w biegu ekstremalnym na dystansie 7,5km.

11.15 (Start pierwszej FALI) – 13:15 – START pierwszych uczestników, (UWAGA: UCZESTNICY WYBIERAJĄ
PRZYDZIAŁ CZASOWY STARTÓW)

13:15 – zamknięcie startu biegu ekstremalnego
15.50 – zamknięcie trasy zawodów
15:30 – dekoracje zwycięzców biegu ekstremalnego
16:45 – zamknięcie FESIWALU DZIKI WEEKEND

OFICJALNE WYNIKI PODANE ZOSTANĄ NA STRONIE: WWW.DZIKIWEEKEND.PL

 

  1. UCZESTNICTWO

6.1. W wydarzeniu mogą uczestniczyć osoby, które:
– Zarejestrowały się elektroniczne i dokonały opłaty startowej (UWAGA OPŁATA JEST AUTOMATYCZNA – nie dokonuje się przelewów na żadne konta – organizator takowych nie podaje) do godz. 23:59 dnia 03.08.2025r. włącznie (bądź wyczerpania miejsc).
– Ukończyły 18 rok życia do dnia 21.08.2026r. (Zawodnicy, którzy ukończyli 16 rok życia mogą biec samodzielnie po przedstawieniu pisemnej zgody rodzica lub opiekuna prawnego na start w całym rajdzie, zawodnicy poniżej 16 roku życia w dniach 21-23 sierpnia 2026 r. muszą do tego wystartować z rodzicem lub opiekunem prawnym.)
– W przypadku startu w biegu nocnym będą korzystać z czołówki lub innego źródła oświetlenia.
– Przedstawią zaświadczenie lekarskie oraz przekażą ksero o zdolności do czynnego uczestnictwa w sportach wytrzymałościowych, biegach przełajowych długodystansowych lub podpiszą oświadczenie o takiej zdolności oraz starcie w biegu/ach na własną odpowiedzialność.
– Podczas odbioru pakietów startowych okażą dowód osobisty lub legitymację służbową (w przypadku startu w Mistrzostwach Polski kat. Służb Mundurowych takich jak Siły Zbrojne, Straż Graniczna, Policja, ŻW, Służba Celna, AW, ABW, SKW, Straż Pożarna, Służba Więzienna, BOR, Straż Ochrony Kolei itd.)

– Wyrażą zgodę na publikacje zdjęć i materiałów filmowych przeznaczonych na cele promocyjne w trakcie imprezy i po. Zapisanie się jest jednoznacznie z dobrowolną zgodą do wykorzystania zdjęć, materiałów filmowych do promocji biegów, wydarzeń oraz materiałów reklamowych na rzecz organizatora: Stowarzyszenia Klubu Biegowego „Dzik”, „Naturę Dzika” oraz partnerów i sponsorów Festiwalu.
– Nie wystartują na numerach i chipach innych osób – takie osoby będą wyłaniane i należeć będzie uiścić opłaty za start w Festiwalu według terminu z regulaminu. Karę ponoszą osoby oddające swój pakiet nie przepisując go dla osób trzecich.

 

  1. KATEGORIE

21.08.2026r.  XVI ”Nocny Bieg Szlakiem Dzika” – bieg przełajowy w warunkach nocnych 5km

NAGDODY:

OPEN Miejsca 1-3 Mężczyźni i Kobiety – statuetki „Dzika”, Puchar za miejsce pierwsze oraz nagrody rzeczowe

OPEN Nordic Walking Miejsca 1-3 Mężczyźni i Kobiety – statuetki „Dzika”, puchar za miejsce pierwsze oraz nagrody rzeczowe

Punktacja za miejsca OPEN i kat. wiekowe są wliczone do CAŁEJ EDYCJI „Dzikiego Weekendu”

(UWAGA- kategoria Nordic Walking nie liczy się do pełnej punktacji GENERALNEJ za 3 DNI – można jednak startować w kolejnych etapach w celu uzbierania kolekcji medali)

22.08.2026r.  XVI ”Bieg Szlakiem Dzika” 10km

NAGRODY:

Kobiety / Mężczyźni – miejsca 1 – 3 OPEN – statuetki „Dzika”, puchar za miejsce pierwsze oraz nagrody rzeczowe

Kategoria Służby Mundurowe – Miejsca 1 – 3 – statuetki „Dzika” oraz nagrody rzeczowe

Kategoria „Mieszkaniec Powiatu Polickiego” M i K : najlepsze 1-3 miejsca – statuetki „Dzika” oraz nagrody rzeczowe

KATEGORIE:

Nagrody: statuetki „Dzika”
K/M – 1 16 – 29 lat (1997-2010)
K/M – 2 30 – 39 lat (1987-1996)
K/M – 3 40 – 49 lat (1977-1986)
K/M – 4 50 – 59 lat (1967-1976)
K/M – 5 60 lat + (<1966)
Kategoria „drużyna”: punktują minimum 3 osoby (najlepsze trzy czasy w kat. „K” lub „M”).
Kategoria „Rodzina” Miejsce 1-3 OPEN. Drużyna w składzie może być dowolna, ale musi być spokrewniona: małżeństwo, rodzeństwo, dzieci lub rodzice w składach np.(mieszanych, męskich lub żeńskich). Liczone są najlepsze czasy dwójki członków z rodziny – ilość składu rodzinnego jest dobrowolna, nazwa drużyny rodzinnej brana jest pod uwagę w systemie po rejestracji w jednolitej składni.
Rodzinę do klasyfikacji zgłasza każdy uczestnik po wpisaniu takiej samej nazwy (tych samych znaków z dużej czy małej litery) rodziny oraz zaznaczeniu jej w kategorii.

23.08.2026r.  XII Ekstremalny Dzikobieg” dystans 7,5 km

NAGRODY:

OPEN Miejsca 1-3 Mężczyźni i Kobiety – statuetki „Dzika”, puchar za miejsce pierwsze oraz nagrody rzeczowe
Kategoria Mistrzostw Polski Służb Mundurowych – KOBIETY i MĘŻCZYŹNI miejsca 1–3, – nagrody: puchary „Dzika” oraz nagrody rzeczowe
Kategoria Drużyna ‘’Mistrzostw Polski Służb Mundurowych’’ Miejsca 1-3 – liczą się najlepsze czasy pierwszych 3 osób z drużyny – puchary „Dzika” oraz nagrody rzeczowe
Kategoria Drużyna Kluby Miejsca 1-3 – liczą się najlepsze czasy pierwszych 3 osób z drużyny.

KATEGORIE:

Nagrody: statuetki „Dzika”
K/M – 1 16 – 29 lat (1997-2010)
K/M – 2 30 – 39 lat (1987-1996)
K/M – 3 40 – 49 lat (1977-1986)
K/M – 4 50 – 59 lat (1967-1976)
K/M – 5 60 lat + (<1966)

SPECJALNA KATEGORIA (NOC 5km, DZIEŃ 10km, EKSTREMALNY 7,5km)
21-23.08.2026 r. – 3 DNI EDYCJI BIEGÓW

NAGRODA SPECJALNA – NAGRODY FINANSOWE DLA PIERWSZYCH 3 ZAWODNIKÓW I ZAWODNICZEK oraz PUCHAR PRZECHODNI KRYSZTAŁOWO-SZKLANY DZIKIEGO WEEKENDU ZA PIERWSZE MIEJSCA OPEN – na własność puchar otrzymują zawodnicy po wygranych dwóch imprezach z rzędu.

(Jedyną zawodniczką w historii FESTIWALU posiadającą „Kryształowy Puchar”, od roku 2024 czterokrotną z rzędu zwyciężczynią „Dzika” jest Edyta DYDEK – Klub SKB „Dzik” ( w ten sposób została posiadaczką dwóch „ KRYSZTAŁÓW” ) – do dnia dzisiejszego żadnemu PANU nie udało wygrać pucharu.

OPEN 1-3 MIEJSCA K/M – Statuetki „Dzika” oraz nagrody rzeczowe
Nagrody: statuetki „Dzika”
K/M – 1 16 – 29 lat (1997-2010)
K/M – 2 30 – 39 lat (1987-1996)
K/M – 3 40 – 49 lat (1977-1986)
K/M – 4 50 – 59 lat (1967-1976)
K/M – 5 60 lat + (<1966)

 

  1. NAGRODY

– gwarantowane medale pamiątkowe dla zawodników opłaconych do dnia 03.08.2026 r. do godz. 23:59 lub do wyczerpania miejsc – liczy się rejestracja oraz wpłata automatyczna na konto w systemie.
– gwarantowane posiłki regeneracyjne w każdym dniu „Dzikiego Weekendu”

Pakiety startowe MINI:

– medal + nr startowy + posiłek regeneracyjny w biegu 21.08.2026 r. – XV Nocny Bieg Szlakiem Dzika

– medal + nr startowy + posiłek regeneracyjny w biegu 22.08.2026 r. – XVI Biegu Szklakiem Dzika

– medal + nr startowy + posiłek regeneracyjny w biegu 23.08.2026 r. – XII Ekstremalnym Dzikobiegu

Dodatki do PAKIETÓW MINI można wybrać uwzględniając zniżki tylko przy rejestracji: dostępne są takie jak koszulka okolicznościowa, czapka techniczna, kubek czy buff edycji 2026 (kolor KHAKI) itd.

 

  1. OPŁATY

Opłaty wpisowe są automatyczne, po dokonaniu rejestracji na www.dzikiweekend.pl – Link ZAPISY lub b4sport (pomiar czasu – HERKULES)
21-23.08.2026r. Festiwal 3DNI / EDYCJE (Noc, Dzień, Ekstremalny) XVI Edycja „Dziki Weekend” – OPŁATA ZA TRZY DNI FESTIWALU – 3 BIEGI
PAKIET ZAWIERA numer startowy, pakiety energetyczne, chip oraz medale po pokonaniu całej trasy biegu w każdym dniu

– PIERWSZYCH 100 zawodników – koszt udziału jednego zawodnika (Noc, Dzień, Ekstremalny) PAKIET 3 DNI – 255 PLN
– OD 101 do 200 zawodników – koszt udziału jednego zawodnika (Noc, Dzień, Ekstremalny) PAKIET 3 DNI – 270 PLN
– OD 201 zawodników – koszt udziału jednego zawodnika (Noc, Dzień, Ekstremalny) PAKIET 3DNI – 290 PLN

( UWAGA!!! Rejestracja w dniu zawodów będzie możliwa tylko w wypadku wolnych miejsc)
…………………………………………………………………………………………………
21.08.2026r. XVI „Nocny Bieg Szlakiem Dzika” i Nordic Walking 5km
PAKIET (zawiera: Nr startowy, chip, pakiet regeneracyjny na ognisko – kiełbaska i bułka, medal na mecie, woda)

– PIERWSZYCH 100 zawodników – koszt koszt udziału jednego zawodnika (Noc) 65 PLN
– OD 101 do 200 zawodników – koszt udziału jednego zawodnika (Noc) 70 PLN
– OD 201 zawodników – koszt udziału jednego zawodnika (Noc) 75 PLN

( UWAGA!!! Rejestracja w dniu zawodów będzie możliwa tylko w wypadku wolnych miejsc)
…………………………………………………………………………………………………
22.08.2026r. XVI „Bieg Szlakiem Dzika” – 10km
PAKIET (zawiera: Nr startowy, posiłek regeneracyjny, chip, medal na mecie, woda na trasie i mecie).
– PIERWSZYCH 100 zawodników – koszt udziału jednego zawodnika (DZIEŃ) 65 PLN
– OD 101 do 200 zawodników – -koszt udziału jednego zawodnika (DZIEŃ) 70 PLN
– OD 201 zawodników – koszt udziału jednego zawodnika (DZIEŃ) 75 PLN

(UWAGA!!! Rejestracja w dniu zawodów będzie możliwa tylko w wypadku wolnych miejsc)
…………………………………………………………………………………………………
23.08.2026r. XII „Ekstremalny Dzikobieg”, XII „Mistrzostwa Polski Służb Mundurowych” 7,5km
PAKIET zawiera: posiłek regeneracyjny, chip, medal na mecie, woda)
– PIERWSZYCH 100 zawodników – koszt udziału jednego zawodnika (Ekstremalny) 125 PLN
– OD 101 do 200 zawodników – koszt udziału jednego zawodnika (Ekstremalny) 130 PLN
– OD 201 zawodników – koszt udziału jednego zawodnika (Ekstremalny) 140 PLN

(UWAGA!!! Rejestracja w dniu zawodów będzie możliwa tylko w wypadku wolnych miejsc)
…………………………………………………………………………………………………
UWAGA !!!! UWAGA !!!!
Organizator nie dopuszcza możliwości zwrotu wpisowego po terminie 09.07.2026 r.. Prosimy o przemyślaną rejestrację. Zwrot wpisowego w terminie do 09.07.2026 roku jest równoznaczny z obniżeniem go o 10% opłaty (koszty bankowe i manipulacyjne w rejestracji oraz księgowości). Brak startu w biegach i nieodebranie pakietu do 23.08.2026 roku nie podlega zwrotowi (rozporządzenie STATUTU i uchwały zarządu Stowarzyszenia: nagrody / pakiety / wpłaty kierujemy jako darowizna lub po terminie 23.08.2026 r. na cele statutowe Stowarzyszenia). Uwaga: możliwość przepisania zawodnika tylko do 02.08.2026r. – KOSZT MANIPULACYJNY WYNOSI 20 PLN – możliwość zmiany po uprzedniej informacji na e-mail.: dzikiweekend@gmail.com (po ukazaniu dowodów wpłaty)
Uwaga! Osoby zarejestrowane i opłacone otrzymują pakiety startowe. Medale otrzymać można wyłącznie po pokonanym dystansie danego biegu.
UWAGA – zniżka – 10% od pakietu indywidualnego (wraz z gadżetami) lub za całą edycję „Dzikiego Weekendu 2026” dla żołnierzy zaszeregowanych w 12 Dywizji Zmechanizowanej i drużyny Służb Mundurowych (minimum 3 zawodników w zespole) – aby uzyskać zniżkę należy napisać e-mail-a na dzikiweekend@gmail.com z prośbą o KOD, podając: stopień, imię i nazwisko oraz nr JW. z nazwą pododdziału lub formacji np.: Policja, Straż Pożarna itd. .

Uwaga ! Jeśli osoba, która uzyska zniżkę i w dniu odbioru pakietów nie będzie posiadać legitymacji służbowej przynależnej do 12 BZ lub zespołowo służbowych, będzie proszona o dokonanie dopłaty według odpowiedniego terminu.
…………………………………………………………………………………………………
– Uczestnictwo w festiwalu Dziki Weekend wymaga jednokrotnej decyzji w rejestracji na wszystkie wybrane (1, 2 lub 3) biegi. Rejestracja wielokrotna skutkować będzie opłatą manipulacyjną 20 PLN. Wydawany będzie jeden numer startowy oraz chip do wykorzystania podczas wszystkich biegów festiwalu. Numer ma przypisane jedno nazwisko przez wszystkie trzy dni festiwalu (tylko w ten sposób będzie liczony do punktacji za cały Festiwal 21-23.08.2026r.), dwóch lub jednego biegu – uzależnione od ilości startów.

 

  1. BEZPIECZEŃSTWO, REKLAMA I ZASADY ZACHOWANIA UCZESTNIKÓW

– Wszyscy uczestnicy muszą zostać zweryfikowani w biurze zawodów (hala sportowa w SP 9 ul. Piaskowa 99 od strony polany ). Każdy z uczestników musi posiadać dokument tożsamości: dowód osobisty lub legitymację szkolną / służbową. Warunkiem udziału w biegach jest podpisanie ankiety z własnoręcznie złożonym podpisem pod oświadczeniem o zdolności do uczestnictwa w biegach na własną odpowiedzialność i zgód medialnych. Organizator nie zapewnia uczestnikom ubezpieczenia na życie, zdrowotnego, odpowiedzialności cywilnej z tytułu choroby, wypadku, odniesienia obrażeń, śmierci, szkód, jakie mogą wystąpić w związku z uczestnictwem w biegach. Organizator nie ponosi z tego tytułu odpowiedzialności prawnej.
– Uczestnicy zobowiązani są do stosowania się do poleceń wydawanych przez organizatorów, służb porządkowych, sędziów Głównych i punktowych oraz służb medycznych.
– Uczestnicy pokonują trasę zgodnie z oznaczeniami oraz wskazaniami służby porządkowej, nie zbaczając z wyznaczonej trasy biegu.
– Uczestnicy zobowiązani są do zachowania czystości zarówno na starcie, mecie jak i na trasie biegów.
– Do udziału w rajdzie nie zostaną dopuszczone osoby, których zachowanie wskazuje na to, iż znajdują się one pod wpływem alkoholu lub innego środka odurzającego.
– Nieprzestrzeganie zasad bezpieczeństwa będzie skutkowało odebraniem numeru startowego w biegu oraz natychmiastową dyskwalifikacją uczestnika.
– Organizator zastrzega sobie znak firmowy „Dziki Weekend”. W celu przestrzegania rażącego naruszenia warunków organizacji imprezy i promowania, zezwala wyłącznie oficjalnym sponsorom, partnerom i współorganizatorom na umieszczanie (logo, materiałów firmowych, reklam mobilnych i nośnych). Promocja innej marki firmy lub organizacji w czasie festiwalu, na trasach biegu i terenie w bliskim kontakcie bez zgody pisemnej / e-mailowej organizatora narusza zasady współpracy jego i sponsorów – naruszenie zasad skutkować będzie karą finansową na poczet Organizacji Festiwalu w 2027 roku w kwocie 12.000 PLN netto.
– Wykonywanie zdjęć oraz materiału filmowego dla reklamy studia, FB i innych źródeł przychodu tylko za zgodą organizatora – kontakt: dzikiweekend@gmail.com
Uczestnik po zatwierdzeniu regulaminu wyraża zgodę na wizerunek jego imienia i nazwiska na liście startowej oraz kontakt ze strony organizatora w celach związanym z udziałem w festiwalu. Jednocześnie wyraża zgodę na wykonywanie zdjęć foto oraz materiałów filmowych i ich wykorzystanie dla celu promocji biegów / festiwalu i innych imprez organizowanych przez organizatora. Jednocześnie wyraża zgodę na używanie zdjęć z ich wizerunkiem w czasie jak i po imprezie dla promocji wydarzeń i imprez organizowanych przez Stowarzyszenie Klub Biegowy „Dzik” oraz firmy Natura Dzika (Główny Organizator Festiwalu, firm wspierających i mediów.

 

  1. POMIAR CZASU

Podstawą sklasyfikowania jest elektroniczny pomiar czasu wykonywany za pomocą chipa, którego zawodnik otrzymuje w biurze zawodów i zobowiązany jest go przymocować w bucie startowym w każdym dniu startowym 21 – 23. 08. 2026r. Na starcie oraz mecie biegu znajdować się będą maty kontrolne, dzięki nim odnotowane zostanie pojawienie się zawodnika w danym punkcie.
Zwrot chipa jest obowiązkowy w ostatnim naszym dniu startowym Festiwalu – kara za brak zwrotu do godz. 16:00 w dniu 23.08.2026 roku wynosi 50 PLN netto – wystawiona przez właściciela Pomiaru Czasu.

 

NOCLEG:
Organizator otrzyma w maju odpowiedź odnośnie możliwości zapewnienia bezpłatnych noclegów w pokojach na os. Korczaka należącym do SOSW w Policach lub Internacie Szkolnym przy ul. Wyszyńskiego. Kontakt w sprawie rezerwacji noclegu: nocleg.dzikiweekend@gmail.com .

W 100% zapewniamy bezpłatny nocleg z własnym namiotem / busem lub kamperem na polane z zapleczem sanitarnym: WC zewnętrzne z umywalką – do godz. 21:00 dostępne prysznice w OSiR-e w pobliżu polany.

 

  1. POSTANOWIENIA KOŃCOWE:

 – Festiwal odbędzie się bez względu na warunki atmosferyczne.
– Organizator zapewnia wodę pitną na mecie 21.08.2026 roku oraz na mecie i trasie w dniach 22-23.08.26 roku.
– Organizator zapewnia podstawowe zabezpieczenie medyczne imprezy (punkty stałe oraz mobilne), co nie zwalnia uczestników od odpowiedzialnego zachowania na trasie.
– Organizator zapewnia miejsca parkingowe na terenie OSiR-u w Policach, ul. Piaskowa 97 oraz Szkoły Podstawowej Nr 8, ul. Piaskowa 99, DEPOZYT znajduje się na POLANIE W KAŻDYM DNIU STARTU w namiocie z oznaczeniem „DEPOZYT”.
– Organizator zastrzega sobie prawo do ostatecznej interpretacji postanowień niniejszego regulaminu oraz ich zmian i poprawy.

 

Dyrektor Festiwalu podejmuje kluczowe decyzje końcowe oraz sporne.

Z poważaniem,
Organizatorzy